Sok sikert a fogadásokhoz! Garanciát nem vállalok!:D Kommenteljetek, osszátok meg saját tippjeiteket, hogy minél többet akasszunk adómentesen!:D

Szerzők

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Címkék

Sport és Sportfogadás

A blogot azért indítom, hogy saját és mindenki más tippjeit kitárgyaljuk, ezzel segítve egymást a sikeres szelvények feladásához, illetve sporthírek, sportműsorok, eseménynaptárak közzétételével megkönnyíteni a sportbarátok kiigazodását a hatalmas választékban.

Friss topikok

  • eznemfoglalt: Hali, én most elmegyek 1 hétre nyaralni, és nem leszek net közelében, úgyhogy addig is jó fogadást... (2011.07.19. 10:22) Mai menü
  • Ateszku: @eznemfoglalt: Na én megtettem a tippeidet, a kínaiak már vezetnek, és bízom én is a fradiban, me... (2011.07.14. 14:42) Mai menü
  • eznemfoglalt: üdv, én még megtettem egy meccset az egyiptomi bajnokságban: Zamalek - Wadi Degla a 2. helyezett... (2011.07.07. 11:03) Mai menü
  • Ateszku: @eznemfoglalt: :D Néztem én is, és még gondoltam magamba, hogy 8 meccsből 6 ix lett asszem, hogy i... (2011.07.07. 11:00) Mai menü
  • Ateszku: @fertilio: Bocsi én basztam el. Vázlatba tettem véletlen csak. Mondjuk ez most nem egy nagy elemzé... (2011.07.03. 19:35) Mai menü

Linkblog

Archívum

Mai menü

2011.07.11. 08:09 | Ateszku | 4 komment

Ma északra látogatunk. Svédekben és finnekben bízva!

A legjobbnak a Stockholm - Halmstad meccs tűnik. A 6. fogadja az utolsót, de nem csak ez a lényeg, hanem a fővárosiak hazai mérlege, ami elég meggyőző, 6-0-1, 13:3-as gólaránnyal. Ezzel szemben a tök utolsó Halmstad idegenben 1 pontra volt képes 7 vendégszereplés alkalmával, amiken 5x volt gólképes, míg az ő hálójuk 3x ennyiszer rezgett.:) Így hát én sima hazait mondok, sőt én ma merész mixet toltam, ami ennél a meccsnél is a hendikeppes verziót jelenti 2.00-ért.

Másik svéd meccs a listavezető Helsingborg és a 11. Djurgarden találkozója lenne. 1.55-öt adnak a hazaiakra, ami elég magas ahhoz, hogy megkockáztassam ezt a meccset is. Azért ilyen magas az odds, mert bár a Djurgarden 5 fordulóval ezelőtt sima kieső volt, azóta megtáltosodtak, és 13 pontot hoztak, amivel a liga pillanatnyilag legjobb formában lévő csapata. DE úgy érzem, hogy nekik ez is elég jó széria volt, és meg fog szakadni az első otthonában, ahol idén még senki nem tudott győzni. Illetve a Djurgarden vendégstatisztikája sem a legveretesebb.

A harmadik egy finn meccs, JJK - Rovaniemi. 3. vs uccsó! Nincs nagy formában a JJK, viszont, ami szembetűnő, hogy otthon még mindig veretlenek, 5-1-0-ás sor 13:5 gólaránnyal elég jó. És ha tartani akarják dobogós helyezésüket, egy ilyen kötelezőnek tűnő meccsen szépen ki kéne szolgálniuk a hazai közönséget, és hogy még nekem is jó legyen győzzenek minimum kettővel, mert én itt is behúztam egy hendikeppet 1.95-ért. A Rovaniemi idegenben is gyenge, 1-1-4, 10:19. Ez tűnik a legrizikósabbnak, de én ma sokat akarok nyerni!;)

 

Ateszku

A bejegyzés trackback címe:

https://fogadjesnyerj.blog.hu/api/trackback/id/tr323056506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eznemfoglalt 2011.07.13. 10:46:38

hát nekem a mai napra semmilyen használható tippem sincs :(
várom az ötleteket.

eznemfoglalt 2011.07.13. 11:03:53

illetve mégis van, ezeket tettem meg:
Futball, Japán J-League
Yokohama Marinos - Montedio Yamagata, hazai
a yokohama második a bajnokságban, az utolsó elóttit fogadja
Gamba Osaka - Vissel Kobe, hazai
az osaka a jelenleg legjobb formában lévő csapat, és 3. a bajnokságban

eznemfoglalt 2011.07.14. 09:10:28

üdv megint, aki tegnap esetleg halgatott rám, és netán esetleg még kombiban is játszotta meg a két meccset az velem együtt nyert 1.9-es pénzt :)
nézzük a mai napot!
mivel a szívem zöld-fehér, én megtettem a fradit 2-szeres pénzért.
másik tippem:
Futball, Kínai I. osztály
Shaanxi Zhongxin - Shenzhen, hazai, mert a shenzen tök uccsó, és idegenben eddgi 7 meccsből egy döntetlent ért el
Guangzhou - Nanchang Bayi, szintén hazai, a listavezető, és jelenleg legjobb formában lévő csapat fogad egy 10-en x-edik csapatot.
ezt kombinált fogadásban tettem meg, így 2.11-es pénzt fizet

Ateszku 2011.07.14. 14:42:56

@eznemfoglalt:
Na én megtettem a tippeidet, a kínaiak már vezetnek, és bízom én is a fradiban, meg én kipótoltam még a Tauras - Den Haag-gal vendégre.
süti beállítások módosítása