Sok sikert a fogadásokhoz! Garanciát nem vállalok!:D Kommenteljetek, osszátok meg saját tippjeiteket, hogy minél többet akasszunk adómentesen!:D

Szerzők

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Címkék

Sport és Sportfogadás

A blogot azért indítom, hogy saját és mindenki más tippjeit kitárgyaljuk, ezzel segítve egymást a sikeres szelvények feladásához, illetve sporthírek, sportműsorok, eseménynaptárak közzétételével megkönnyíteni a sportbarátok kiigazodását a hatalmas választékban.

Friss topikok

  • eznemfoglalt: Hali, én most elmegyek 1 hétre nyaralni, és nem leszek net közelében, úgyhogy addig is jó fogadást... (2011.07.19. 10:22) Mai menü
  • Ateszku: @eznemfoglalt: Na én megtettem a tippeidet, a kínaiak már vezetnek, és bízom én is a fradiban, me... (2011.07.14. 14:42) Mai menü
  • eznemfoglalt: üdv, én még megtettem egy meccset az egyiptomi bajnokságban: Zamalek - Wadi Degla a 2. helyezett... (2011.07.07. 11:03) Mai menü
  • Ateszku: @eznemfoglalt: :D Néztem én is, és még gondoltam magamba, hogy 8 meccsből 6 ix lett asszem, hogy i... (2011.07.07. 11:00) Mai menü
  • Ateszku: @fertilio: Bocsi én basztam el. Vázlatba tettem véletlen csak. Mondjuk ez most nem egy nagy elemzé... (2011.07.03. 19:35) Mai menü

Linkblog

Archívum

Mai menü

2011.06.17. 13:03 | Ateszku | 2 komment

Hello mindenkinek!

A tegnapot hosszú idő után nyeremény nélkül zártam. Elment mindkét tippem. Nem bak, reméljük egy időre letudva a rossz tippek!:D

Újra itt az ír liga. Az örök kedvenc!:D Ha ez se jön be, akkor semmi!:D:D:D

Kezdjük a legszebb meccsel. Az első fogadja az utolsót. Sajnos ezt a bukik is tudják, és nagyon gyenge oddsokkal látnak el minket. Éppen ezért hendikeppre vesszük a Shamrockot, bár így is csak 1.33 az odds, de a Galway annyira siralmas szezont fut, hogy kizárt, hogy az éllovas ellen kapná össze magát, idegenben. Pár statisztikai adat. Gólarányok: 28:8 (Shamrock); 8:42 (Galway). Pontok: 35 - 5! Nem kell ragozni. Hazai és vendég statisztikák is a hendikeppes hazai sikert jósolják. És bár én jártam már Galwayban, nyugodt szívvel fogadok ellenük.:D

Múlthéten egy meccs választott el egy nagyon nagy kaszálástól. Ez pedig a Dundalk - Drogheda találkozó volt. A Dundalk akkor a kötelező 3 pontot adta oda az addig sereghajtó vendégeknek. Ebben a fordulóban a Dundalk a Bray otthonába látogat, míg a Drogheda a St' Patrick's-ot fogadja. Kezdjük az utóbbival. Nem gondolnám, hogy a Drogheda csapata két meglepetésre volna képes egymásután. A St' Patrick's második helyen áll. Formáját tekintve a Bray-jel együtt 4 győzelem 1 döntetlent hozták az utóbbi 5 meccsen, ami a legjobbnak mondható. Ráadásul a szentek vendégmutatója is bíztató, mivel utóbbi 4 vendégszereplésükön 100%-osak maradtak, pedig erősebb csapatokkal is találkoztak, mint a Drogheda. Egy szó, mint száz a vendégek nyerni mennek, akár több góllal is. Sima vendég sikerért 1.45 jár, de én egy merészebb mixen odatettem a hendis vendég sikert 2.25-ért.

A harmadik ír meccsünk mára a Bray - Dundalk összecsapás lesz. A bukik elég szorosnak titulálják ezt a meccset. Lehet, hogy ők tudnak valamit, amit mi nem?!:) Az biztos, hogy ha a formákat, pontokat és a hazai pálya előnyét nézzük, akkor ha szoros meccsen is, de hazai siker várható. Már csak azért is, mivel a Dundalk vendégstatisztikája 4-0-4, amely 4 sikerből 3 a kötelező kategóriába tartozott, tehát a sereghajtó 3-ast sikerült legyűrniük. Ellenben most az egyik legjobb formának örvendő csapathoz látogatnak, akiknél még a listavezető Shamrock is kapitulált 3 fordulóval ezelőtt. 2.20-at adnak hazai sikerért, de a bátortalanabbak megtámogathatják egy 1X-szel is, ha úgy döntenek.

És hogy a 4. mai ír meccs se maradjon ki a sorból, egy gyors tipp a Derry City - Bohemians Dublinra: 1  (1.80-ért)  ;)

 

Várom a tippeket, reméljük Józsi kománk is ideér lassan az oldalra, hogy megossza velünk tippeit, mert ha ezt 2 héttel korábban megtette volna már, akkor még jobban állítanánk mi is!:D

 

Ateszku

A bejegyzés trackback címe:

https://fogadjesnyerj.blog.hu/api/trackback/id/tr932992031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eznemfoglalt 2011.06.19. 10:33:12

Hát igen, az írekre megint lehetett számítani. A mai napra így hirtelen 1 meccset néztem ki:

Futball, Japán J-League 2
Thespa Kusatsu - Kyoto
Meccs eredmény : Thespa Kusatsu

a Kyoto az utolsó előtti, és eddig 5 idegenbeli meccséből 5-öt vesztett.

Ateszku 2011.06.20. 11:38:06

Hát úgy néz ki a Kyoto feltámadt:D

Én hatalmasat kaszáltam az ír meccsekkel, amiket leírtam bejött minden, és 1-2 dologgal még ki is egészítettem magamnak, amik szintén jöttek. Pl 4 gól az egyik meccsen hendi St Patrick's. :)
Délután nézem a mai programot, bár így hirtelen ránézve nem nagy a kínálat, de most nincs is időm...
süti beállítások módosítása